WYSYŁKA I DOSTAWA
TAK! Większość naszych przesyłek trafia do krajów Unii Europejskiej, ale także poza UE, takich jak: Norwegia, Wielka Brytania i Szwajcaria. Ale nie tylko. Mamy historię wysyłek do Dubaju, Rosji, Senegalu, Stanów Zjednoczonych i Kanady.
TAK! Wszystkie zakupy na naszej stronie są maksymalnie bezpieczne! TOROZ bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo płatności internetowych.
Kiedy zamawiasz online, Twoje dane są zabezpieczone protokołem SSL (Secure Socket Layer). Płatności są realizowane przez zaufane usługi płatnicze, takie jak: Google Pay, PayPal, Stripe, Payu
Nasze opłaty za wysyłkę zależą od kraju, do którego paczka jest wysyłana oraz od objętości i wagi przedmiotów. Wysyłka do Polski w przypadku paczki do 30kh to koszt 18zł, natomiast paczkomat Inpost 15zł.
Większe paczki, takie jak deski i małe przeszkody, są wysyłane transportem spedycyjnym, a ceny są wyższe niż w przypadku standardowych paczek ze względu na ich rozmiar i wagę.
Duże konstrukcje, takie jak Race Obstacles i Training Rigs, są dostarczane przez nas lub transportem spedycyjnym, a koszt dostawy musi być zatwierdzany indywidualnie dla każdego zakupu. Jeśli chcesz sprawdzić koszty i jesteś zainteresowany sprzętem BIG, napisz do nas na adres sklep@toroz.pl.
95% naszych zamówień jest gotowych do wysyłki następnego dnia po złożeniu zamówienia. Mogą one zostać odebrane przez firmę spedycyjną. Od tego momentu czas dostawy różni się w zależności od kraju. Zwykle jednak zajmuje to około 2-5 dni.
Większe paczki, takie jak deski i małe przeszkody, muszą być wysyłane transportem spedycyjnym, a czas dostawy może być dłuższy niż zwykle 2-5 dni, jeśli chcesz wiedzieć dokładnie, ile to potrwa, skontaktuj się z nami przed zakupem.
Duże konstrukcje, takie jak Race Obstacles i Training Rigs, są dostarczane przez nas lub transportem spedycyjnym, a czas dostawy musi być zatwierdzany indywidualnie dla każdego zakupu, ponieważ musi obejmować czas produkcji. Napisz do nas na adres sklep@toroz.pl, jeśli chcesz sprawdzić warunki dostawy.
Gdy produkty będą gotowe do wysyłki, wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysłaniu paczki. Wiadomość e-mail zawiera łącze do strony internetowej firmy spedycyjnej. Od tego momentu będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia na stronie internetowej firmy spedycyjnej. Możesz również sprawdzić status dostawy zamówienia na swoim koncie.
Po dostarczeniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie nosi ona śladów uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży. Jeśli paczka jest otwarta i/lub uszkodzona (plomba zabezpieczająca jest zerwana), a zawartość również wygląda na uszkodzoną, należy ją otworzyć i sprawdzić zawartość z kierowcą. Jeśli zawartość jest rzeczywiście uszkodzona lub paczka jest niekompletna, klient musi odrzucić zamówienie. Pamiętaj, aby skontaktować się z obsługą klienta w celu zgłoszenia incydentu. Ustne potwierdzenie kierowcy nie może być wykorzystane jako dowód roszczenia.
Zdecydowanie zalecamy nagranie wideo podczas otwierania paczki, aby w przypadku konieczności złożenia roszczenia o odszkodowanie można było skutecznie udowodnić uszkodzenie lub brakujące elementy. Roszczenia mogą zostać odrzucone, jeśli zostaną złożone bez zdjęć lub filmów wykonanych w momencie dostawy, pokazujących uszkodzoną paczkę lub wykazujących utratę przedmiotów, i/lub bez kopii raportu wypełnionego przez kierowcę w momencie dostawy, i/lub bez faktury lub paragonu potwierdzającego wartość towarów. Reklamację należy przesłać na piśmie w ciągu 24 godzin od daty dostawy. Nie możemy przyjmować ani rozpatrywać żadnych roszczeń dotyczących dostaw przekraczających 24 godziny.
Przesyłka może zostać do nas zwrócona, ponieważ kurier nie był w stanie dostarczyć jej pod wskazany adres.
Jeśli paczka nie mogła zostać dostarczona w ciągu 2 tygodni, zostanie do nas zwrócona. Zwrot paczki może nastąpić z następujących powodów:
Adres jest nieprawidłowy.
Nikt nie był w stanie odebrać paczki w punkcie odbioru w ciągu 2 tygodni.
Paczka została odrzucona przez klienta. W przypadku zamówień wysyłanych poza Unię Europejską wszelkie paczki zwrócone do nas z powodu odmowy przez klienta uiszczenia lokalnego cła zostaną zwrócone POMNIEJSZONE o pierwotne koszty wysyłki.
PODATEK I VAT
Podczas składania zamówienia, pod prywatnymi danymi (imię i nazwisko oraz adres) znajduje się miejsce z polem wyboru do wybrania dodatkowego dokumentu - faktury. Jest to "czy chcesz fakturę". Zaznacz checkbox i w polu opisu faktury wpisz swoje dane do faktury (imię i nazwisko, adres oraz numer vat lub NIP jeśli chcesz fakturę na firmę).
Niestety, wystawiona faktura nie może zostać zmieniona. Podczas składania zamówienia należy pamiętać o podaniu prawidłowych danych, które mają znaleźć się na fakturze.
W przypadku zamówień wysyłanych do klientów prywatnych, do krajów Unii Europejskiej, podatek VAT jest już wliczony w ceny produktów widoczne na naszej stronie internetowej.
W przypadku zamówień wysyłanych do krajów spoza Unii Europejskiej podatek VAT może zostać wyłączony z cen produktów widocznych na naszej stronie internetowej. Paczki mogą jednak podlegać opłatom celnym i należnościom przywozowym kraju, do którego wysyłane jest zamówienie. Wszelkie podatki lub opłaty celne zostaną naliczone bezpośrednio przez kuriera. Ponieważ podatki i cła mogą również zależeć od kategorii produktu, a także zadeklarowanej kwoty, nie jesteśmy w stanie podać żadnych dalszych szczegółów. Zalecamy skonsultowanie się z lokalnym urzędem celnym, który z przyjemnością udzieli dalszych informacji.
PŁATNOŚCI
Naszą główną usługą płatniczą do szybkich płatności i obsługi kart kredytowych jest STRIPE, można również korzystać z PayPal, Google Payments i PayU. W Polsce klienci mogą również korzystać z Przelewy24 i BLIK
Jeśli chcesz skorzystać ze zwykłego przelewu bankowego, oto nasze dane bankowe
Dla płatności w EUR IBAN PL 56 1930 1943 2470 0441 7280 0004
Dla płatności w PLN IBAN PL 40 1930 1943 2470 0441 7280 0001
Bank SWIFT POLUPLPR
Upewnij się, że numer i data ważności karty kredytowej są prawidłowe. Należy również pamiętać, że akceptujemy płatności kartami kredytowymi Visa, MasterCard, JCB, American Express i Maestro.
Czasami bank może zatrzymać pieniądze na karcie przez pewien czas, aby upewnić się, że naprawdę chcesz dokonać zakupu. Jest to szczególnie powszechne, jeśli nie robisz zakupów online zbyt często; Jeśli próbowałeś dokonać wielu zakupów w krótkim czasie; Lub jeśli Twoja karta jest bardzo nowa.
Zalecamy skontaktowanie się z bankiem i powiadomienie go o próbie dokonania zakupu w sklepie internetowym. W ten sposób będą mogli potwierdzić Twoją tożsamość i umożliwić korzystanie z karty. W każdym przypadku, jeśli komunikaty o błędach pochodzą z banku, a nie z naszego sklepu, zalecamy skontaktowanie się z bankiem, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.
Jeśli masz pewność, że pieniądze nie zostały pobrane z Twojego konta, teraz powinieneś złożyć nowe zamówienie.
Po złożeniu zamówienia i wybraniu szybkiej metody płatności masz 30 minut na sfinalizowanie transakcji. W przeciwnym razie zakup zostanie automatycznie anulowany.
Jeśli złożyłeś zamówienie za pomocą zwykłej metody przelewu bankowego, musisz zapłacić w ciągu 7 dni. Ósmego dnia zamówienie zostanie anulowane.
MOJE KONTO
W MOIM KONCIE zawsze masz dostęp do wszystkich swoich zamówień, korespondencji z nami, zwrotów, a także masz dostęp do swoich punktów i korzyści z naszego programu dla klientów VIP. Możesz również zmienić preferencje dotyczące newsletterów, skontaktować się z nami bezpośrednio lub ocenić zakupione produkty, aby uzyskać dodatkowe bonusy.
Podczas składania zamówienia konto zostanie automatycznie utworzone i zawsze możesz zalogować się na MOJE KONTO, używając swojego adresu e-mail i wybranego hasła.
Jeśli nie pamiętasz hasła, wprowadź swój adres e-mail i kliknij przycisk "Wyślij". Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem (uwaga: dotarcie tej wiadomości może zająć trochę czasu i może pojawić się w folderze spamu/kosz). Po otrzymaniu wiadomości e-mail kliknij link, a zostaniesz poproszony o wprowadzenie nowego hasła.
ZWROTY
Użytkownik ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w dowolnym momencie w ciągu 30 dni, licząc od dnia następującego po dniu otrzymania towarów. Możesz zwrócić dowolny przedmiot w ciągu 30 dni, o ile jest on w idealnym stanie, nieużywany. Prosimy tylko o wysłanie nam wiadomości e-mail przed odesłaniem paczki z informacjami:
Co zwracasz?
Jaki jest numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy z kodem SWIFT banku i nazwiskiem właściciela numeru konta bankowego.
Odpowiedzialność za przedmioty spoczywa na Tobie do momentu ich dotarcia do nas, więc upewnij się, że są odpowiednio zapakowane i nie mogą zostać uszkodzone w drodze! Zalecamy uzyskanie dowodu wysyłki. Nasz adres zwrotów to: TOROZ Sp. Z o.o. ul. Uczniowska 48-50, 80-530 Polska, numer telefonu +48 507 656 154, e-mail: sklep@toroz.pl
Po przetworzeniu zwrotu zwrócimy pieniądze i wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Pieniądze wpłyną na konto w ciągu około 4-10 dni, w zależności od metody płatności użytej podczas składania zamówienia i banku.
Jeśli zwracasz produkt, ponieważ Ci nie odpowiada, musisz ponieść koszty zwrotu. Jeśli zwrócisz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, oczywiście zorganizujemy odbiór na nasz koszt. Zwracając uszkodzony przedmiot, musisz mieć dowód, że nie został on wykonany przez Ciebie. Upewnij się, że masz film lub zdjęcia z procesu rozpakowywania.
GWARANCJA
W przypadku wykrycia wady produkcyjnej i/lub funkcjonalnej produktu można zgłosić roszczenie gwarancyjne.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie krótkiego opisu wady oraz co najmniej jednego zdjęcia, na którym widać uszkodzenie/wadę. Zdjęcia można załączyć bezpośrednio do wiadomości e-mail.
Nie jesteśmy w stanie przyjąć reklamacji w przypadku następujących wad:
- Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym lub intensywnym użytkowaniem.
- Zanik kolorów
- Uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, takimi jak tarcie, ostre przedmioty lub chemikalia.
W przypadku stałych klientów i użytku prywatnego okres ten wynosi 24 miesiące.
W przypadku klientów firmowych i użytku komercyjnego (np. siłownie, biegi itp.) okres ten wynosi 12 miesięcy.