PROCEDURA

  1. Masz 14 dni na zwrot zakupionych produktów.
  2. Zakupiony produkt należy odesłać w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT).
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym wskażesz chęć zwrotu produktu oraz powód zwrotu, a także numer konta, na który zostaną przelane pieniądze. Kliknij TUTAJ, aby pobrać formularz odstąpienia od umowy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: contact@toroz.eu. Przeprowadzimy Cię przez procedurę zwrotu szybko i sprawnie.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki sprawdzimy stan zwracanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością). Jeśli produkt nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony lub nosi inne ślady użytkowania, zwrot nie zostanie przyjęty.
  5. Jeśli nie odnotujemy żadnych przeciwwskazań, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na załączony numer konta w ciągu 14 dni od sprawdzenia zwróconych towarów. Jeśli zwrot produktu zostanie odrzucony (z powodu uszkodzenia produktu lub śladów użytkowania), poinformujemy Cię e-mailem na podany adres, że nie przyjmujemy zwrotu produktu.
  6. Użytkownik wysyła zwracane towary na własny koszt. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.